Algemene voorwaarden

Welkom bij de algemene bedrijfsvoorwaarden van http://www.kilianvanderzwaag.nl . Lees deze voorwaarden a.u.b. zorgvuldig door, voordat U een bestelling plaatst. Door het gebruiken van deze website end/of het plaatsen van een bestelling, accepteert U de onderstaande bedrijfsvoorwaarden. Lees a.u.b. ook onze privacy verklaring zorgvuldig door.

Als U nog vragen hebt over de bedrijfsvoorwaarden voordat U een bestelling plaatst, dan kunt U terecht bij onze klantenservice.

Deze kunt U per email bereiken op customerservicecenteronline@gmail.com .

 

Toepasselijkheid

De volgende algemene voorwaarden zijn van toepassing op alle zakelijke relaties tussen Publikat GmbH & Co. KG (verdergaand word hiervoor Publikat gebruikt) en de klant.

Beslissend is op welk tijdstip het contract gesloten wordt.

De algemene voorwaarden van Publikat en de aanvullende algemene voorwaarden van Publikat zijn van toepassing op elk aanbod van Publikat en op elke tot stand gekomen overeenkomst op afstand tussen Stylefile en jou. Door te bestellen accepteer je aanvullende algemene voorwaarden van Stylefile.

 

In deze voorwaarden wordt verstaan onder:

Ondernemer: de natuurlijke of rechtspersoon die lid is van de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie en producten en/of diensten op afstand aan klanten aanbiedt;

Klant: de natuurlijke persoon die niet handelt in de uitoefening van beroep of bedrijf en een overeenkomst op afstand aangaat met de ondernemer;

 

Totstandkoming van de overeenkomst

De bestelling bij http://www.kilianvanderzwaag.nl

De overeenkomst is in het Nederlands en word bij het versturen van de bestelling geaccepteerd. Bij iedere bestelling gelden de prijs en de artikelbeschrijving. Publikat kan de bestelde artikelen alleen leveren indien deze op voorraad zijn.

Nadat de verzending heeft plaatsgevonden ontvangt de klant een bevestigingsmail, hierin word de bestelling samengevat.

In gevallen van ongeldige betaling, verkeerd adres of andere problemen, valt Publikat terug op het recht, om deze bestelling (totdat het probleem is opgelost) te blokkeren.

 

Geldigheid van de aanbieding

 

De artikelen, die op stylefile.nl worden aangeboden, zijn beschikbaar zolang de voorraad strekt.

Publikat verplicht zichzelf om de klant in dit geval het bedrag terug te stortten of de bestelling te veranderen als een artikel uitverkocht is.

De artikelen zijn uitverkocht, als ze niet meer weergegeven worden op de site of gemarkeerd zijn met ‘’uitverkocht’’.

 

Verwerkingsduur

 

De verwerking van de bestelling bedraagt 1 à 2 werkdagen. De levering van direct beschikbare artikelen bedraagt 2 à 4 werkdagen ( vanaf het punt dat de bestelling aan GLS overgedragen word)

Publikat behoud het recht, om de bestellingen in meerdere leveringen in te delen. De leverkosten worden in dit geval maar 1 keer berekend. Bij betaling per credit card word alleen de/het verstuurde artikel(en) berekend.

 

De verwerkingsduur van bestellingen met momenteel geen beschikbare artikelen is langer. Indien dit het geval is bij een artikel van een bestelling, word de klant in zo snel mogelijk hiervan op de hoogte gebracht. Zodra de bestelling verstuurd is, bedraagt de levertijd 2 à 4 werkdagen.

 

Bij uitzonderingen kan het gebeuren dat een artikel na het versturen van de bestelling helemaal uitverkocht is. Indien dit het geval is, verplicht Publikat zichzelf, om de klant zo snel mogelijk per e-mail op de hoogte te stellen. De klant kan hierop de bestelling veranderen of annuleren.

 

Het contract is gesloten onder voorbehoud van o.a. het onjuist, niet normale leveringen of een deel hiervan. Dit geldt alleen in het geval wanneer de levering niet door ons wordt uitgevoerd. In het geval van niet-beschikbaarheid of een deel hiervan wordt de consument onmiddelijk in kennis gesteld, de vergoeding wordt onmiddelijk terug betaald.

 

Indien de consument elektronisch besteld wordt de formulering van de opdracht opgeslagen en per e-mail naar de consument doorgestuurd.

 

Betaling en verzending

iDEAL

Met iDEAL kun je vertrouwd, veilig en gemakkelijk jouw online aankopen afrekenen. Je rekent af in je vertrouwde internet betaalomgeving, je hoeft je verder dan ook niet te registeren om hier gebruik van te kunnen maken. Maak je gebruik van internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, Regiobank, SNS Bank, Triodos Bank of Van Lanschot Bankiers, dan kun je direct met iDEAL betalen!

 

Levertijd

Wij leveren binnen 2 tot 4 werkdagen na ontvangst van de betaling.

Wij leveren de artikelen via GLS (General Logistics Systems B.V.).

 

Zodra je bestelling de deur uit is ontvang je een mail, hierin zit een link waarmee je het pakket kunt traceren. Zijn wij niet in staat om ons aan de afgesproken levertijd te houden, wordt je direct daarvan in kennis gesteld. Door storingen in onze bedrijfsactiviteiten of storingen bij onze leveranciers, in het bijzonder stakingen zijn dit gevallen van overmacht. De levertijd is hiervan afhankelijk de duur van de desbetreffende storing.

 

De levering vindt plaats tussen 8h en 18h van maandag tot en met vrijdag, behalve op feestdagen. De bestelling dient persoonlijk geaccepteerd te worden, hierbij moet een bevestiging worden getekend. Als dit niet het geval is heeft GLS het recht om de bestelling bij een van de buren, een ander persoon in de buurt af te geven of in een GLS pakketshop terug te brengen. Accepteer alleen ongeopende pakketten en pakketten met zonder zichtbare schade.

 

Omruilen & Retourneren

Informatie over het herroepingsrecht

 

Klanten kunnen bij een gesloten overeenkomst op afstand, binnen 1 maand na ontvangst van de goederen en een schriftelijke annulering (bijv. E-mail, fax. brief) het contract van verkoop zonder een vermelde reden retourneren. De opzegtermijn begint de dag dat de bestelling ontvangen is. Het is belangrijk dat de goederen uiterlijk na deze maand terug zijn, de poststempel is hiervoor het bewijs van verzend-datum.

Het herroepingsrecht geldt niet voor:

1. artikelen die speciaal voor de klant gemaakt zijn of artikelen die door de klant zelf veranderd zijn

2. artikelen zoals audio- en video opnames en software, tenzij deze nog in de originele verpakking zitten ongeopend zijn.

 

Een mogelijkheid voor de klant om het pakket terug te sturen is via de post.

De klant dient het retourformulier in te vullen, welke bij het pakket zit, en dient dit volledig in te vullen. Het ingevulde retourformulier dient bij het pakket worden gevoegd. Dit kan dan in een daarvoor bestemde doos terug gestuurd worden, via een zelfgekozen transportbedrijf.

Indien met creditcard betaald is dienen voor vergoeding ook de bankgegevens ingevuld te worden, om zo het desbetreffende bedrag terug te storten.

De artikelen moeten in de originele verpakking terug gestuurd worden en het artikel moet weer te verkopen zijn, dit betekent dat zowel de product verpakking als het product zelf in originele, verkoopbare staat moeten worden behouden en niet beschadigd of vervuild mogen zijn.

 

Kosten van retourzending zijn gratis. Onder de link "Retourneren" boven in het menu, vind je een link waar je een retourlabel kan bemachtigen.

 

Ruilen

 

Publikat kan het product of de producten pas versturen of het bedrag vergoeden zodra het retourpakket bij Publikat binnen is.

De klant kan de artikelen van zijn bestelling tegen een ander artikel met dezelfde of een lagere prijs ruilen. Indien het gewenste artikel duurder is dan het oorspronkelijk bestelde artikel, heeft Publikat het recht om, het ruilen te annuleren en de klant het geld over te maken. De artikelen moeten in de juiste verpakking teruggestuurd worden, welke het product en de product verpakking berschermt.

 

Vergoeding

 

Publikat kan het product of de producten pas versturen of het bedrag vergoeden zodra het retourpakket bij Publikat binnen is.

Bij vergoedingen die per creditcard betaald zijn, word het totaal bedrag van de bestelling teruggestort.

Bij vergoedingen die per vooruitbetaling betaald zijn, word het bedrag van de bestelling teruggestort.

Voor klanten buiten Nederland dient de klant ons zijn IBAN en BIC nummers te melden.

De bankgegevens worden alleen voor de vergoeding gebruikt en worden niet aan derden verstrekt.

 

Garantie

Er bestaat een garantie op productie fouten. Klanten hebben de keus om het artikel d.m.v. reparatie terug te krijgen of d.m.v. omruiling.

Publikat heeft het recht om een bepaalde manier van omruilen te weigeren, als het zonder buitenproportionele kosten en zonder grote nadelige gevolgen voor de klant geschied.

Voor klanten is de garantie 2 jaar na levering van het artikel. Bij ondernemers is de garantie 1 jaar na levering van het artikel.

 

Aansprakelijkheids - beperking

Bij lichte schending van onze plicht beperkt zich onze aansprakelijkheid tot voorspelbare, typische en gemiddelde acute schade. Bij licht nalatige schending van het recht van niet-contractuele verbintenissen, waarbij de uitvoering van de opdracht niet in gevaar komt zijn wij niet aansprakelijk.

De voorheen genoemde beperkingen zijn niet van toepassing op vorderingen van de klant uit productaansprakelijkheid of garantie. Verder is de aansprakelijkheid van lichamelijk letsel of verlies van het leven van de klant niet van toepassing op ons.

Wij zijn alleen verantwoordelijk voor de inhoud op onze website. Voor het aanbieden van links naar andere websites, en de inhoud van deze sites zijn wij niet verantwoordelijk Deze voor ons vreemde inhoud behoord niet tot de onze. Zodra wij in kennis gesteld worden van illegale inhoud op externe sites, word de toegang tot deze sites onmiddellijk geblokkeerd.